HİZMETLERİMİZ

Anasayfa / Hizmetlerimiz

Bizimle GÜVENDESİNİZ.

Muhasebe & Ticari Yazılımlar

Muhasebe & Ticari Yazılımlar

Muhasebe programları birçok işletmeyi yakından ilgilendiren bir uygulama çeşididir. Bilindiği gibi bir işletmelerin ticari faaliyetlerini sürekli kontrol altında tutmalarına yarayan bu programlar; Depo Stok Durumunu, Cari Hesaplar (Borç Alacak Durumları ) Bankalar, Çek ve Senet İşlemleri Banka İşlemleri (Gelen ve Gönderilen Havaleler) İmalat İşlemleri gibi işletmelerin ihtiyaç duyacağı tüm özelliklere sahiptir.

Firmanız Logo olarak bilen Go, Goplus, Go3 Tiger Tiger enterprise gibi programların tüm satış ve destek hizmetlerini, firmanıza özel raporlamalar, e-fatura, e-defter gibi tüm ihtiyaçlarınıza cevap verebilmek için çözüm ortaklıkları oluşturarak e noktadan destek imkanı vermektedir.

 

Ayrıca Firmanız; B-yte Entegre, Dara Plus gibi muhasebe ve sektörel yazılımlarla ihtiyacınıza en uygun programlarla işinizi kolaylaştırıyoruz.

 

SEKTÖREL ÇÖZÜMLERİMİZ        :

Ticari Yazılım (ERP-MRP)

DARA Plus ticari yazılım her sektörde faaliyet gösteren işletmelerin  pazarlama, sipariş, üretim, satın alma, muhasebe & finans, insan kaynakları gibi temel işlemlerini yapabilmelerini sağlamak için geliştirilen kullanımı rahat, geniş raporlama olanaklı ve esnek bir ticari yazılım programıdır. DARA ticari yazılım ürünlerinin en önemli artısı modüler yapıda olmasıdır.  Modüler yapının ticari uygulamalarda siparişten tedarik ve üretim aşamalarına kadar olan süreçte daha da ön plana çıkar. Bir işletme yazılım uygulamalarının sahip olduğu fonksiyonların tümünü kullanmak istemeyebilir. Bu nedenle modüler yapı istenilen fonksiyonların, istenilen zamanda ve kullanıcılara verilen yetkiler çerçevesinde kullanılmasını  mümkün kılar.

Restaurant Adisyon Otomasyonu

Reçeteli Üretim Modülü 
Paket Sipariş
El Terminali ile Sipariş Takibi 
Dokunmatik Ekranlarla Sipariş 
İnternetten Mutfağa Sipariş
Kasa ve Gider Takibi
Müşteri Kayıt Takibi 
Kurye Takibi
Müşteri Bilgi Ekranı


Garson Takibi Dara Restaurant Otomasyonu işletmenizin işleyişini daha verimli kullanmanız için tasarlanmıştır. Sipariş ve Adisyon sisteminizin hızlanması, garsonlarınızın daha verimli çalışması, dolayısıyla da müşterilerinize daha hızlı hizmet verebilmenizi sağlar. Sistemde, müşterilerin siparişleri merkezi bir terminal veya dokunmatik ekranlı el bilgisayarı ile toplanır. Alınan siparişler anında ana bilgisayar sistemine aktarılır. Ana bilgisayar sisteminde yiyecek, içecek veya tanımlanmış departmanların ilgili yazıcılardan otomatik olarak yazdırır. Restaurantınızın buluna menülerdeki yemeklerin resimlerini de sisteminize ekleyebilirsiniz. Paket siparişlerinizi de takip altına alabilirsiniz. Böylece bekleyen veya gönderilmiş olan paketlerinizi, kurye tahsilat takibi ile kontrol altında tutabilirsiniz.

 Saha Satış Otomasyonu

Müşteri memnuniyetini arttırır.Satış ve Sipariş süreçleri hızlanır ve bu sayede daha çok müşteriye ulaşılır.Fatura, Sipariş fişi ve Tahsilat hataları azalır.Saha personeli tüm ürün bilgilerine, stok durumuna, kampanya ve iskonto bilgilerine, stok durumlarına, müşteri bilgilerine, müşteri borç bakiyelerine, müşteri riskine anlık olarak ulaşabilir.El ile bilgi girişi ortadan kalktığı için hatalar en az düzeye iner ve bu müşteri memnuniyetini olumlu etkiler.Otomatik kampanya yönetimi sayesinde saha personelinin kampanya yönetimine yardımcı olur. İskonto ve ürün fiyatlarının kontrol sistemini geliştirir.Araç stokları kontrol altına alınır ve oluşabilecek kayıplar engellenir.Müşteri borcu güncel olarak takip edilir ve tahsilat süreci gözetim altına alınır.

 Kantar Entegrasyonu Ticari Otomasyon Sistemi

Taş ocağı, maden ocağı ve mermer ocaklarındaki en büyük problem sevkiyat ve kantar tartım bilgilerinin muhasebe birimine doğru ve kısa bir zamanda ulaştırılmasıdır. Manuel olarak kağıt ortamında ulaştırılan bilgiler yanlış anlaşılmalara, dönüşü olmayan kayıt hatalarına ve zamanında yapılması gereken işlemlerin gecikmesine neden olmaktadır. DARA Kartlı araç tanıma sistemi ek bir kantar okuma yazılımına gerek kalmadan kantar tartım bilgileri direk DARA ile otomatik olarak okunur, araç kantardan sevk edildikten sonra anlık olarak nakliye hesabından tutunda irsaliye yada fatura kayıtlarını otomatik oluşturur. 

-Sistem bütün kantar cihazları ile uyumlu olarak çalışabilmektedir.

-Sınırsız Araç Tanıtımı yapabilirsiniz.

-Araç tanıtımlarını kendi aracımız veya kiralık araç gibi gruplayabilirsiniz.

-Araç tanımlarken araca ait kredi kartlarına benzer bir kart tanımlanarak bir dahaki tartımlarda sadece kartı okutarak araç tartımı yapabilirsiniz.

-Plaka tanıma sistemleri ile tam entegrasyon sağlayabilir plaka okuma sistemi ile araç tartımını gerçekleştirebilirsiniz. 

-Şoför tanımlama yapabilir şoföre araç atanabilir. Şoföre kredi kartına benzer bir kart tanıtımı yaparak kaç sefer sevkiyat yaptığını raporlayarak prim vs gibi olayları raporlayabilirsiniz. Bu sayede şoförün sevkiyatları kontrol altına alabilirsiniz.

-Otomatik Tartım bilgileri oluşturulduktan sonra parametrik yapıda belirtilen satış veya sevkiyat şekline göre oluşan tartım bilgilerinin irsaliye veya satış faturasını otomatik olarak oluşturabilirsiniz.

  Mağaza Otomasyonu

Dara  Yazılımın geniş parametrik yapısı sayesinde , firmanızın gereksinim duyduğu çalışma şekillerini ve raporlama kriterlerini parametrelerle tarif edebilirsiniz. Böylelikle yazılımın firmanızdaki eğitim ve uyarlama sürecini hızlı bir şekilde gerçekleştirerek kısa sürede maksimum verimi elde edebilirsiniz.Mağazanızdaki tüm kasaları parametrelerle tanımlayabilir ve  kasalara göre satış raporları alabilirsiniz. (  Nakit, Dolar, Euro, Kredi Kartı vb. )Mağazanızdaki tüm kasiyerleri tanımlayabilir ve onlara özel şifreler verebilirsiniz. Kasiyerlerinize belirli oranda iskonto yapabilme, iptal yapabilme gibi yetkiler vererek, mağazanızdaki alışverişlerin daha güvenli yapılmasını sağlayabilirsiniz. 

Mağazanızdaki satış elemanlarının performanslarını değerlendirmek için her bir satıcıya ayrı kod açabilir ve satışın hangi satıcı tarafından gerçekleştirildiğini kaydedebilirsiniz. Böylelikle mağazanızda satış temsilcileri için prim sistemi oluşturabilirsiniz. Ayrıca satıcıların günlük, haftalık, aylık, yıllık veya istediğiniz tarih aralıklarına göre çalışmalarını takip edebilir performans raporlarını alabilirsiniz.Müşterilerinizi sisteme tanıtabilir ve müşterilerinize özel indirimler sağlayabilirsiniz. Böylelikle mağazanızdaki satış işlemlerini çok daha hızlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz.Satış anında müşterinizin resmini görüntüleyebilir, aynı zamanda  müşterinizin ekstre bilgilerine ulaşabilirsiniz. Bu sayede aynı ekran üzerinde birden fazla bilgiyi  görebilirsiniz. Satış anında müşterinizin özel bilgilerini görerek (sevdiği renkler, doğum tarihi, yıl dönümü vb.) daha etkin bir satış gerçekleştirebilirsiniz. Müşterinize özel günlerde davetiye, kampanya bilgileri ,tebrik mesajları vb. gönderebilirsiniz.